Navigations

Status Update ^_^

02 January 2012

HapPy nEw YeAr eveRyBodY

Views
Seperti orang lain kata...'GOODBYE 2011, WELCOME 2012'...

so semua orang mesti da get ready dengan azam tahun baru masing2 kan??? sama jugak macam aku...
nk cerita ke azam tahun baru aku kat korang hah?... x payah lah..it's a secret ! 
rasa macam x percaya yg SAYA DAH FORM 4 !!!   huhu ~ tahun depan da SPM..so saya memang nak fokus gila2 la..hihi..itu adalah antara azm tahun baru...(lagipun x de sape yg aku nak usha tahun depan) haha..bocor rahsia... hmm memang tu lah yang aku nak..target nk jadi anak emas..(kalau dapat)..aku akan berusaha..tengok la..walaupun subjek tahun depan memang susah2...tapi xpe..aku tau aku ade sokongan dari kawan2 aku.. ok...

ni ade gambar HAPPY NEW YEAR SIKIT..






               


    

                    

               


      LET IT BE BY JUSTIN BIEBER....JANGAN MARAH...










The Swagie says 'like' it ! and thank you for reading ^_^

No comments:

Post a Comment

Hey, someone would like to post a comment here ! \0/

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...