Navigations

Status Update ^_^

19 February 2010

Kat Rumah...

Views
kat rumah..balik masa minggu aktiviti tu...memang best sebab tak payah buat aktiviti dekat sekolah, tak payah belakon homeroom lah benda tah lagi yang merepek2..sepanjang duduk dekat rumah memang boleh rehat sepanjang masa..
sebab saya tak bawak buku pun datang masa balik hari khamis tu...huhuhu..bulan ni seminggu je belajar lepas tu periksa..
bawak baju pun baju kurung je..tu pun 2 pasang..hahaha..sebab kelam kabut hari tu..belari sana belari sini...masa belari nak pergi blok F,(lepas tahu atuk dah meninggal)cikgu2 yang jalan nak pegi surau tu saya redah je..ustazah cakap apa pun saya dah tak peduli...sebab nak kena cepat..
sorry sesangat...
semua bercamping kat rumah wan...masa tidur, semua bergelimpangan dekat ruang tamu...dari hari isnin tapi hari ahad semua dah nak balik rumah masing2..sebab kerja,sekolah dan macam2 lagi...minggu depan semua orang plan nak balik rumah wo...kesian saya tak boleh ikut sebab dah balik asrama esok(ahad)...
dekat asrama pun best jugak..kadang2 tu tak best sebab ada banyak homework dan projek2 yang kena buat..
hmm ok lah sampai sini je dulu...saya tahu lah korang tak suka membaca panjang2...hihihi...

The Swagie says 'like' it ! and thank you for reading ^_^

No comments:

Post a Comment

Hey, someone would like to post a comment here ! \0/

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...