Navigations

Status Update ^_^

19 February 2010

MRSM Q-TAN

Views
hari saya terima budak form 1 dan form 4 masuk..saya sambut budak2 tu dekat padang..best lah jugak kerja tu..sebelum diorang masuk(hari selasa)beria-ria sangat diorang ni..tak sabar2 nak dapat adik baru..tapi bila dah masuk..tak suka lah apa lah..bosan saya dengan diorang ni..budak2 form comel2 je..semua kecik2..ada yang tinggi daripada saya..tapi diorang mesti panggil saya kakak!!..ceeewah..tapi betul lah kan??emm..lepas tu yang saya sambut tu nama dia aswani..mak dia kata yang dia tu penakut..hihihi..takpe kakak ada..ok lah sampai sini je k..
LAGU MRSM
wahai putra putri bangsa ku
ayuh segera menuju
mengikut rentak langkah maju
bersatu mencari ilmu
di zaman sains dan teknologi
negara perlukan jasa mu
janganlah rasa malas lagi
bersama memegang teraju
di maktab rendah sains M.A.R.A
tuntut ilmu jangan jemu
ikrar taat setia pada guru
berdisiplin selalu
hari ini hari mulanya
hari esok berjaya
lengkapkan segala yang ada
ke kuliah kita segera
ke kuliah kita segera.....
Nak tau create tone sendiri...huhuhu...

The Swagie says 'like' it ! and thank you for reading ^_^

No comments:

Post a Comment

Hey, someone would like to post a comment here ! \0/

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...