Navigations

Status Update ^_^

12 December 2011

GUANG ZHOU

Views
yay ! bestnya saya...saya da sampai guang zhou ,china 
sampai pukul 3 pagi hari selasa...penat betol...emmm...da sampai tu  tourguide da tesengguk-sengguk da tunggu kitorang kat luar tuh...kesian dia... ni semua sebab flight delay x habis2 ! x puas hati betul ngan AIR ASIA nih...last flight delay pukul 10.05....bertolak pkul 10.35...teruk betol...nasib baik ah steward diorang boleh tahan hensem...hahahaa...
malam tuh saya x tido pun....sepanjang perjalanan...saya tengok keindahan malam...saya tengok bintang....saya dapat BIG DIPPER....kuangkuangkuang......
sampai guang zhou pkul 3 pagi plak tuh...x rasa lama sangat...(ye la china pulak mane nk sampai berbelas-belas jam kan?)...hahaha...bajet jeh !

sampai airport china tuh...da jumpa TG kitorang...(JACKIE LI)....bukan Jackie Chan ok...haha....dia bawak kitorang gi kat bus...jalan lebih kurang  10 minit....malam tu sejuk....tp pakai sweater je lah...emmm...dekat dalam bas nak pegi hotel tuh...Jackie  bg tau sikitt2 pasal China kat kitorang...tp...aku penat x sempat dengar sampai habes da tido dulu....haha...

dah check in hotel....Jackie bg tau mana nak pegi esok pkul brape kne kluar esoknya..

sepanjangdekat Cina kitorang wajib pegi factory sutera...teh...jade...herba...so dekat situ daa bnyak buang masa...utk shopping, hr lst yg paling best...haha...dpt beli ape yg aku suka samapi duit untuk beli barang aku saja x cukup...saya x lupa jugak beli buahtangan untuk Nebula Rigel...n sedara....klau saya pegi lagi insyaallah...yang x dapat lagi nnti saya bagi...hihi ~ jangan marah......

kalau ada yang nak tangok gambar saya masa dekat China, nnti insyaallh saya akan update tapi bukan sekarang...sebab..saya agak sebuk...

TERIMA KASIH KERANA MEMBACA !!! 
The Swagie says 'like' it ! and thank you for reading ^_^

No comments:

Post a Comment

Hey, someone would like to post a comment here ! \0/

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...