Navigations

Status Update ^_^

15 December 2011

cyCling

Views
ooooooOOOoohhh.....
dah lama rasanye x naik basikal...round2 satu taman...n pagi tadi...saya terasa nak berbasikal...so saya pun pegi cycle satu taman ngan sepupu saya....

ada trajedi yang sangat menyakitkan hati sebelum kitorang kluar rumah.....

kalau ade sape sape yang kenal dia nih..saya x tau lah mcm mana korang kawan ngan dia...rasanya dia ni memang x puas hati ngan kitorang dari dulu lagi...saya memang kenal dia tp dari nama je lah...tadi dia boleh ludah depan rumah...so no manners guy...dia dah ade awek ke hah?sape awek dia?awek dia xmalu ke jd girlfriend dia? orang nak bf yang ade manners...nak tau nama dia? hmm..x payah tau kot...tp saya boleh bagi tau dia skolah kat mana...SMK wangsa melawati...cikgu x ajar ke ape? pegi skolah pun x guna...exfriends skolah rendah saya pun kawan dgn dia nih...dia je yang x kenal saya sape...kesiannnnn...

bukan kutuk sangat2...tapi kalau hal yang lama dulu x diungkit x boleh ke? tolong berubah boleh x? jgn nak tunjuk lagak kau kat depan aku lah...
 

 




The Swagie says 'like' it ! and thank you for reading ^_^

No comments:

Post a Comment

Hey, someone would like to post a comment here ! \0/

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...