Navigations

Status Update ^_^

01 December 2012

I Love You And Always Will Be

Views
Kenangan Memang Senang Disimpan Tapi Sukar Untuk Dilupakan .. Sorry sebab tajuk agak jiwang .. tapi mimpi tu buat aku jadi macam ni .. mimpi yang sangat sedih .. mimpi yang mengingatkan aku dekat dia .. Orang yang aku rapat masa zaman persekolahan dulu .. Orang yang aku sayang ..

Kenangan silam ...

Macam biasa , dekat tempat yang selalu kitorang lepak .. seminggu lepas UPSR . (Seriously ! A big LoL !!!)

" Hey ! I ada benda nak cakap dengan U .. "

"oh yeah ? ape dia ?

" Hmm .. macam mana nak bagi tau ni .. "

" Are you talking to yourself ? "

" hah ? aaa .. I .. I .. "

" haha .. sejak bila you jadi gagap ni ? I x tau pun .. " , cucuk pinggang dia ..

" I nak U disamping I selalu .. "

" Hey ! ape yang you mengarut ni ? I kan memang dengan you selalu .. and semua orang tau tu .. " ,  gelak .

" Deana , I serious ni .. " , telan air liur .. kalau dia dah sebut nama memang dia serious !

" Sorry , tapi I x faham .. "

" I nak ade relationship lebih dari seorang kawan .. "

" But .. I thought that you're my BFF ? "

"  Yeah .. I'm still your BFF .. Your BoyFriend Forever .. I know it's hard for you to accept now .. if you need time, I understand .. "

" Yes , I do need time . "

" Kalau you x terima pun ,  I harap kita still jadi BFF . " 

" Aaa .. sure .. I x boleh nak cakap ape skarang .. I had a shock you know ! "

*dua2 gelak**kaku*

Kenangan nie memang xkan aku lupa .. setiap bait2 yang kitorang ungkapkan .. seriously aku x boleh lupa .. that moment is so precious to me .. Sudahnya this relationship bertahan sampai before PMR .. Aku terpaksa buat keputusan tu .. masing2 stress and ade banyak masalah tambah pulak dengan sekolah jarak jauh .. SUSAH ! I'm so sorry for the decision .. really2 sorry ! Tapi I nak you tahu that I Am Still Love You And Always Will Be !

Again , sorryyyyy sangat2 ! sebab aku tulis ni masa aku tengah emo .. Sorry eh ?


I Love You And Always Will Be ..


The Swagie says 'like' it ! and thank you for reading ^_^

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...