Navigations

Status Update ^_^

06 December 2012

Swimming Pool = Babysitter

Views
Assalamualaikum semuaaaaaaaaaa ! sihat selalu yaaa !  ^_^

Hmm .. hari nie nak post ape ek? *thinking*

Okay2 !! dah tau ! 

hmm .. Lebih kurang pukul 10 pagi tadi saya pergi swimming pool teman adik2 .. plus jd babysitter diorang ! adoi ~ terpaksa lorh .. hmm .. saya x mandi pun .. just main game sambil dengar lagu .. then bosan, saya baca novel .. tengah2 baca .. ada lah dua tiga orang yang boleh saya wat cuci mata sekejap *amboiakunih* haha LOL ! saya lepak sensorang kat meja bulat tu .. pastu sempat pulak mamat ni tanye ..

" hai ! x swimming ke ? "
" err .. x .. *senyum* "
" hmm .. okay ! bye ! " , huh ~ gila ! nasib baik x cakap banyak mamat nih .. *tariknafashembus* .. plus .. nasib baik handsome !! *senyumsampaitelingabiladiadahblah*
 
emm .. hilang bosan .. okay ! serious ! Dalam pukul 3 camtu kitorang balik sebab hari dah nak hujan .. saya rasa legaaaaa sangat boleh balik .. hmm .. balik je terus online .. baca buku malam kot .. haha .. hari nie rasa malas lah x tau knape .. huhu ~ 



The Swagie says 'like' it ! and thank you for reading ^_^

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...