Navigations

Status Update ^_^

16 November 2012

10 times 'BELATED'

Views



Assalamualaikum sume !! 

Nak cite pasal tajuk kat atas tu...

Aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa !!!!!!!!!!!!

tau x..boleh pulak tersalah tarikh??#mukasedih

tapi takpelah..nak wat camne?? *knape dengan saya?* Nie cite dia..

Nak wish kat orang..tapi dah lambat sepuluh hari..REPEAT ! 10 days..tau x ape da jadi kat perasaan aku nih? 

Tp xpe la..tuan punye badan dah kata xpe..so kita abaikan aje perasaan malu tadi.. Bukan ape..kalau x silap la kan..aku tengok number ic dia da betul dah..ke..aku excited sangat sampai x reti nak bace tarikh?

hmm..tulah..nasib baik tahun depan ade lagi..mintak2 la dipanjangkan umur..aku nak wish kat dia tarikh yang  betul..rasa serba salah pun ade..almaklumlah.. FANATIC FAN dia ! LOL ! 

anyway..happy belated belated belated belated belated belated belated belated belated belated birthday ya !

walaupun tau cukup skali je 'belated' tu sebenarnya...tapi..nk gak cukup kan 10X..

p/s : kalau  U bace nie..SOORRYYY tau ! really mean it.


the second rose..




The Swagie says 'like' it ! and thank you for reading ^_^

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...